Necesitatea dezvoltarii unei aplicatii software de management vanzari si configurator produse

8 Mar 2016 Preview aplicatie software management vanzari

Concurenta existenta pe piata implica nevoia unui management rapid si performant in conditiile in care volumele de date cu care se lucreaza sunt imense si sistemele clasice sunt depasite. Astfel, este nevoie de solutii care sa permita extragerea rapida a cunostintelor necesare in procesul de fundamentare inteligenta a deciziilor. O solutie software din seria aplicatiilor economice trebuie sa contribuie decisiv la gestiunea vanzarilor unei companii, sa ajute in structurarea deciziilor de management (oferte, vanzari si client) prin furnizarea de rapoarte cu un grad ridicat de acuratete si sa asigure un timp de raspuns extrem de mic si un mod de organizare relational al datelor.

Scopul unei astfel de aplicatii software este de a asigura transparenta datelor in cadrul unei organizatii si de a facilita accesul la orice tip de informatie utila in desfasurarea activitatii de vanzare. Echipa de vanzari se poate concentra eficient pe prospectarea pietei, ofertare, incheierea de contracte si fidelizarea clientilor actuali, fara a mai pierde timp pretios in gestionarea propriei baze de date.

Plus valoare adusa de o aplicatie software de management vanzari pentru companii


Eficientizarea procesului de vanzare se realizeaza prin:

  • Gestionarea procesului de vanzare in toate fazele lui (pana la post vanzare)
  • Structurarea unei baze de date unitare pentru toti agentii de vanzari si pentru management
  • Accesul la informatii in timp real si de oriunde doriti
  • Imbunatateste timpii de raspuns la cererea clientului
  • Planificarea si urmarirea detaliata a activitatilor si documentelor si actiunilor din cadrul vanzarii
  • Pastrarea unui istoric complet al documentelor: email-oferte-prezentari-contracte
  • Rapoarte detaliate despre ofertare si produsele ofertate

Implementarea unei astfel de aplicatii este un process continuu de dezvoltare si trebuie adaptat in functie de necesitati si integrat in strategia de business pe termen mediu si lung. Prin urmare, integrarea aplicatiei in procesul de business, si mai ales in cel de vanzare, este esentiala pentru orice companie care doreste o disciplina si o previziune clara asupra vanzarilor.

Preview rapoarte aplicatie software management vanzari
Preview rapoarte in aplicatie software pentru management vanzari

Caracteristicile necesare unei aplicatii de management vanzari


  • Aplicatie modulara flexibila cu posibilitatea de a adauga module noi conform nevoilor clientului. La cererea clientului, sa se poata personaliza aplicatia pentru a raspunde exigentelor si specificului afacerii fiecaruia.
  • Aplicatie securizata web ce poate fi accesata cu nume de utilizator si parola de pe orice dispozitiv fix si mobil care este conectat la internet.
  • Posibilitatea de a stabili ce drepturi de gestionare are fiecare utilizator, la ce module are acces si pe care le poate modifica. Utilizatorii aplicatiei vor putea accesa doar anumite module sau chiar doar anumite campuri din acele module, in functie de permisiunile care i-au fost acordate de administratorul aplicatiei. Astfel, in functie de postul si rolul fiecarui angajat din firma, aplicatia poate fi setata sa permita accesul de a vizualiza sau modifica doar partile care ii sunt atribuite, in conformitate cu abilitatile fiecaruia.
  • Sa se poata adauga produse pe categorii, care pot fi simple sau alcatuite din subansamble. Pentru fiecare produs adaugat sa existe posibilitatea de a seta detalii despre acesta, cum ar fi cod produs, producator, descriere, imagini, manopera, pret produs, alte costuri, un discount maxim permis peste care nu se poate trece si o marja de profit. Toate aceste detalii pot fi editabile. De asemenea, fiecare produs poate fi clonat si configurat ca un nou produs pentru a facilita adaugarea de produse asemanatoare intr-un timp scurt.
Preview adaugare produs nou
Preview adaugare produs nou
  • Sa se poata adauga clienti si detalii despre client. In aceasta sectiune se vor putea stoca, vizualiza si reedita toate datele necesare legate de clientii dumneavoastra, astfel avand o imagine clara pentru fiecare client in parte. Tot aici se pot vizualiza ofertele, actiunie si documentele referitoare la fiecare client.
Preview modul Clienti
Preview modul Clienti
  • Sa se poata adauga oferte, actualiza, clona si exporta in PDF oferte existente si, de asemenea, sa se poata trimite pe e-mail. In partea de ofertare se pot seta diferite detalii, printre care termenul de plata, modalitatea de plata, discount pentru fiecare produs adaugat, dar nu mai mult de discountul maxim permis setat deja in sectiunea de produse, timpul de livrare, actiuni legate de fiecare oferta, se pot adauga si documente. Actiunile si documentele setate in aceasta sectiune se vor gasi si in module separate, respectiv modulul de management actiuni si modulul de management documente. Clonarea ofertelor existente deja da posibilitatea de a emite o oferta similara cu cea clonata intr-un timp cat mai scurt pentru a putea fi mai eficienti in procesul de ofertare.
Preview editare oferta
Preview editare oferta
  • Sa se poata introduce actiuni legate de fiecare client si de procesul de vanzare. In cadrul modulului actiuni, se va putea opta pentru a introduce diferite tipuri de actiuni, pe care le-ati predefinit in cadrul sectiunii tipuri de actiuni, puteti descrie actiunea respectiva ce tine de un anumit client. De asemenea, se poate introduce o oferta si documente pentru clientul pentru care editati actiunea, astfel existand intotdeauna o legatura cu celelalte module chiar din modulul in care lucrati.
Preview adaugare actiune noua
Preview adaugare actiune noua
  • Sa se poata introduce documente legate de fiecare client si de procesul de vanzare. Acest modul permite adaugarea si modificarea de documente referitoare la clientii dumneavoastra, le puteti incarca si pastra in baza de date. De altfel, documentele pot fi adaugate sau editate si din alte module interconectate cu acesta, cum ar fi cel de ofertare, cel de editare clienti sau modulul de management actiuni.
Preview adaugare document nou
Preview adaugare document nou
  • Posibilitatea de a importa sau exporta in si din Microsoft Excel liste cu produse.
  • Posibilitatea de a face backup la baza de date.
  • Aplicatia sa integreze rapoarte detaliate pentru produse, oferte si documente. Acest modul poate oferi 6 tipuri diferite de rapoarte si anume: raport categorii produse, raport oferte, raport actiuni, raport documente, raport produse ofertate si raport logari, accesari sau modificari.
Preview vizualizare rapoarte detalii produs
Preview vizualizare detalii produs ofertat
  • Aplicatia poate permite filtrari complexe pentru fiecare modul, facilitand si grabind accesul la ceea ce doriti sa accesati.
Preview filtrare oferte
Preview filtrare oferte

Toate modulele aplicatiei trebuie sa fie interconectate, putandu-se astfel vizualiza si face modificari intre module (puteti modifica date dintr-un modul in altul fara a mai accesa si alte module, iar datele modificate sau introduse sunt salvate si vizibile si din celelalte module).

Aplicatia pe care noi am dezvoltat-o in acest sens foloseste tehnologiile PHP, MySQL, HTML, CSS, jQuery si Bootstrap, care nu necesita achizitia de licente suplimentare. Totodata, aplicatia poate fi oferita ca si serviciu din cloud-ul Quartz Matrix (pe baza unui abonament lunar) sau poate fi gazduita pe un server Apache 2.2+ (este necesara instalarea unei versiuni de PHP – minim 5.3.13+ si MySQL – minim 5.5.24+).

Beneficiile utilizarii aplicatiei in cloud-ul Quartz Matrix


  • Nu necesita costuri initiale de capital cu licenta aplicatiei.
  • Nu necesita o infrastructura hardware/software din partea clientului sau cost suplimentar cu gazduirea/administrarea ulterioara a hosting-ului aplicatiei.
  • Nu necesita costuri cu personal propriu de administrare, eventual instruirea calificata corespunzatoare.
  • Remedierea eventualelor probleme se poate face foarte rapid, avand in vedere ca aplicatia este la furnizor.
  • Nu necesita costuri suplimentare de suport tehnic/mentenanta/update-uri.
  • Serviciile sunt livrate din Data Center-ul Quartz Matrix, construit dupa standarde europene, care ofera garantia unui hosting de calitate cu uptime foarte ridicat si masuri de securitate impuse de lege.
  • Clientul plateste serviciul atata timp cat are nevoie de el, iar cand renunta nu ramane cu costul unei eventuale licente achitionate initial sau invechita si cu care nu mai are ce face.
  • Serverul din cloud este unul scalabil si se pot adauga usor noi resurse atunci cand clientul doreste acest lucru sau cand aplicatia o cere.
Ti-a placut? Impartaseste si cu altii acest articol:

Lasă un răspuns

Or

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *