0726.767.890
office@conectapps.ro
ConectApps - Software personalizat si la comanda

Keep the Machine Running (KMR)

Sistem pentru managementul mentenantei

 


KMR (Keep the Machine Running) este un sistem pentru managementul mentenanței destinat planificării și organizării activității de mentenanță a echipamentelor dintr-o fabrică, companie sau clădire de birouri. Rolul său principal este de a organiza eficient întreaga activitate de mentenanță și de a oferi personalului responsabil control asupra echipamentelor, materialelor, activităților și costurilor asociate mentenanței.

 

 

Sistemul KMR

Configurabil pe roluri și permisiuni pentru personalul participant la mentenanță

Modul de ticketing – alocare sarcini de lucru tehnicieni (tichete / solicitări)

Mentenanță preventivă și predictivă

Rapoarte diversificate revizii, intervenții, utilaje, materiale, sarcini de lucru alocate

Alerte, notificări și informații în timp real

Mobilitate interfață web (laptop, tabletă, telefon)

 

Caracteristici

 


  Managementul echipamentelor
Bază de date completă cu toate echipamentele supuse activității de mentenanță/reparații. Adăugați aici toate echipamentele cu informații despre: denumire, număr inventar, locație, perioadă de garanție, data punerii în funcțiune, contor de funcționare, imagini, date suplimentare de interes.


  Managementul reviziilor/interventiilor
Planificarea și managementul mentenanței/intervențiilor pentru fiecare echipament: tip revizie/mentenanță, tehnician/furnizor responsabil, dată, alertare, status, diagnostic, sarcini, materiale folosite, documente asociate, costuri.

  Managementul mentenanței preventive și predictive
Aplicația are capabilitatea de a te atenționa înainte ca un utilaj să se defecteze. Totul se realizează conform unui plan de lucru configurat în prealabil în aplicație.

  Managementul materialelor
Acces în timp real la informații actualizate despre materialele necesare pentru mentenanță/reparații: denumire, producător, stoc existent, preț. Listele de materiale se pot importa și exporta din fisiere Excel.


  Raportare

Pot fi generate 10 tipuri de rapoarte pentru:



 

Adresabilitate

Producatori industriali

Office

Spitale, policlinici

Universitati, scoli

Firme de curierat

Administratie publica

Beneficii

 

  Planificare, monitorizare și implementare eficientă
Adio hârtii, dosare stufoase sau fișiere cu planificarea lucrărilor de mentenanță sau intervenții! Managementul mentenanței se face acum extrem de simplu, rapid și eficient. Aveți acces la informațiile care vă interesează în orice moment pentru a lua eficient decizii rapide.

  Control asupra activității
Aveți o imagine de ansamblu asupra activității de mentenanță, precum și informații specifice fiecărei acțiuni implementate sau planificate. Aveți control deplin asupra întregii activități (echipamente, materiale, responsabili) și asupra costurilor implicate.

  Mentenanță preventivă și predictivă
Asigurați funcționarea continuă a echipamentelor și reduceți downtime-ul. Preveniți apariția defecțiunilor accidentale, reduceți uzura componentelor dinamice și statice. Reduceți costurile totale de mentenanță prin monitorizarea stării tehnice a echipamentelor și comportării acestora în timp, în vederea stabilirii necesarului de lucrări de la prima reparație planificată.

  Modul de ticketing

Reduceți timpul de răspuns prin alocarea sarcinilor de lucru către tehnicieni (tichete / solicitări), evaluați personalul și întocmiți rapoarte de activitate. Distribuiți în mod echilibrat sarcinile și monitorizați eficient activitățile și productivitatea angajaților.

Utilajele înregistrate în sistemul KMR sunt asociate unui QR Cone unic care odată scanat permite tehnicienilor logați în sistem să înceapă rezolvarea tichetelor atribuite per fiecare utilaj. Astfel este înregistrată activitatea angajaților și statusul tichetelor.

Pe lângă gestionarea tichetelor, simpla scanare a QR Codului oferă angajaților autorizați acces instant la informații despre utilaj (specificațiile tehnice, istoricul mentenanței, ore de funcționare, status revizie, manuale de utilizare și orice alt material necesar pentru desfășurarea activității).

  Arhivare și istoric al activității

Arhivați în aplicație orice material pe care il considerați util pentru activitatea de mentenanță - manuale de utilizare a echipamentelor, manuale de service, procese verbale etc. Aveți acces rapid și facil la istoricul reviziilor și intervențiilor pentru fiecare echipament. Astfel vă puteți stabili cu ușurință necesarul de materiale și lucrări în funcție de situațiile de la reparațiile anterioare.

  Raportare specifică

Realizați analize și luați decizii pe baza rapoartelor specifice generate de aplicație, informații extrem de utile pentru: management, departamentul economic și departamentul de mentenanță.

  • Validați calitatea activităților de lucru. Puteți detecta rapid echipamentele cu defecțiuni frecvente, pot fi identificate acțiuni abuzive sau irelevante, zonele ce dau cele mai bune rezultate și care sunt zonele în care se înregistrează pierderi

  • Gestionați inventarul și raportarea bugetului în funcție de necesități

  • Puteți afla informații legate de echipamentele mai eficiente sau mai slabe în funcție de cele care produc cele mai multe cheltuieli de întreținere (top cheltuieli, top utilizări, top revizii etc.)

  • Oprtimizați activitatea angajaților și producția utilizând previzionate

  • Analizați impactul măsurilor implementate

  • Dovediți eficiența în management și producție a companiei pentru atragerea de noi contracte

  Mobilitate

Tot timpul informat în timp util cu privire la activitatea desfășurată. Intervenții rapide pentru corectarea neregularităților. Aplicația dispune de interfață web ce vă permite acces la informații în permanență de oriunde este internet, indiferent dacă utilizați calculator, tabletă sau telefon mobil.

  Notificări și alerte EMAIL + SMS

Simplificați procesul și creșteți rapiditatea efectuării intervențiilor de lucru. Aveți acces în timp real la informații / decizii, aveți siguranța că informațiile exacte și detaliate sunt transmise către persoanele potrivite, la momentul potrivit.

 

Preview KMR

Click pe imagini pentru a le mari

           

Pachete


820 Euro / Trimestru
  Cloud On premise
Funcționalități standard disponibile Basic Premium Basic Premium
Instalare aplicație Cloud Instalare pe infrastructura clientului*
Spațiu de stocare 20 GB 50 GB Asigurat de client
Backup-ul Săptămânal Zilnic Asigurat de client
Utilizatori nelimitați Da Da
Multiple puncte de lucru Da Da
Training inițial 16 ore 24 ore 16 ore 24 ore
Suport tehnic (e-mail și telefonic) 4 ore 6 ore 4 ore 6 ore
Update-uri KMR Da (inclus în subscripție) Da (inclus în subscripție) Da (inclus în primul an) Da (inclus în primul an)
Tip licențiere Subscripție Perpetuă
Module  
Rapoarte Da Da
Sistem ticketing Da Da
Managementul echipamentelor Da Da
Nomenclatoare Da Da
Calendar mentenanțe Da Da
Alertare e-mail Da Da
Mentenanță preventivă Da Da
Mentenanță predictivă - Da - Da
Scanare QR Code - Da - Da
Necesar consumabile - Da - Da
Preț 99 Euro/ lună / 1 punct de lucru 175 Euro/ lună / 1 punct de lucru 2.250 Euro (***) 4.100 Euro
Preț pentru un punct de lucru adițional 20 Euro/ lună 35 Euro/ lună 450 Euro 820 Euro
Servicii  
Update-uri KMR Inclus în subscripție 450 Euro / an 250 Euro / an
Suport tehnic suplimentar orelor incluse în pachet 25 Euro / oră 25 Euro / oră
Servicii opționale Training suplimentar
Introducere de date în sistemul KMR
Înregistrare și etichetare echipamente cu QR Code
Identificare, structurare date în KMR
Customizare interfață aplicație
Dezvoltare / personalizare suplimentară
25 Euro / oră
20 Euro / oră
20 Euro / oră
25 Euro / oră
25 Euro / oră
35 Euro / oră
Echipamente și opțiuni suplimentare Integrare Alerte SMS
Pachet hardware IIoT, include: senzori, contori, accesorii, manoperă montaj
4 Euro / SMS
125 euro / echipament (**preț de referință)

Prețurile nu includ TVA

 

(*) Infrastructura minimă necesară pentru instalarea On Premises - vedeți listă

(**) Prețul de referință poate să difere în funcție de echipamentele și opțiunile suplimentare

(***) Upgrade de la On Premises Basic la varianta Premium pentru 1.850 EURO

 



 

 

Ai nevoie de informatii suplimentare? Contacteaza consultantul conectApps!      

Despre noi

Proiectam. Dezvoltam. Personalizam. Te ajutam. Iar proiectam. Iar dezvoltam. Iar personalizam. Iar te ajutam. Iar proiectam. Iar dezvoltam. Iar personalizam. Iar te ajutam. Iar proiectam. Iar dezvoltam. Iar personalizam. Iar te ajutam. Scopul nostru este sa simplificam activitatile din compania ta care iti ingreuneaza progresul rapid. Cum? Proiectam. Dezvoltam. Personalizam. Te ajutam. Iar proiectam. Iar dezvoltam. Iar personalizam. Iar te ajutam. Iar proiectam. Iar dezvoltam. Iar personalizam. Iar te ajutam. Iar proiectam. Iar dezvoltam. Iar personalizam. Iar te ajutam.

Informatii generale - Quartz Matrix

   B-dul Carol I, nr. 5, Iasi, 700506

   Tel. office: +(40)232-217.248

  Fax: +(40)232-217.262

   Mobil: +(40)726-767.890

   Mail: office@conectapps.ro

Copyright ©2014- Quartz Matrix | All rights reserved